Sayfalar

28 Şubat 2011 Pazartesi

bir mimdir iki mimdir..

   Ortada dolaşan mimden ben de paylandım. Herkes gelinlik fotolarını paylaşacak:) Sevgili İkiz annesi beni mimlemiş ve ben mimime yetişmek için mailimden bulabildiğim fotoları yükledim. Orijinal cdyi alınca Datça'dan büyyük büyüük yayınlayacağım. Şimdilik bunlar var:)


Arkadan salak duvak kafamı çekiyor, ilk fotolarda var, sonra çıkardım:) Aslında saçım, makyajım istediğim gibi oldu, abartılı şeyleri sevmiyorum çünkü. E gelinliği de ben çizmiştim zaten, sorun yoktu pek yani. Sadece seremoniler kısmı çook uzun sürdü, yordu ve bıktırdı. Bekarlığa veda, gelin hamamı, kına gecesi, iki tane düğün, nikah oyyy. Gerçi ben hepsinde bi köşede ya sigara içtim kaçtım ya da saklandım. Ama gelin olunca eksikliğin hissedilip bulunuyorsun:) Bir tek Datça'daki düğünde çoook eğlendim.


Bu küçücükler de ben, yanımdakiler görünmesin diye:) Keşke resimler olsa da yüklesem, en kısa zamanda ama, söz.



    Eğer kabul ederlerse ben de sevgili hımmm düşünüyorum hımmm, perimasalım, mutfaktan mis kokular ve hobibox arkideşlerimi mimledim (evlisiniz di mi?:))

Posted by Picasa

24 yorum:

  1. Kuzguni siyah saçlarla İspanyol kızlarına benzemişsiniz, esmer, güzel bir ten üzerindeki gelinlikle bir kuğu gibi süzülen bir gelin :) Mutluluklar hiç bitmesin. AMİN:

    YanıtlaSil
  2. oyy oyyy 41 kere maşallahhh sizeee... gözlerindeki ışık... yüzündeki tebessümün... etrafına saçtığın pozitif enerjinnn.. hiçç hiçç bitmesin birdyimmm...
    şansızlıklar,kötülükler,riyakarlıklar uzak olsun sizdennn..
    öptümmmm ;)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bir gelin olmuşsun.Maşallah:)))

    YanıtlaSil
  4. sevgili Gülen; pek bi havaya girdim, hehe hoşuma gitti oohh:) teşekkür ederim.

    şeytanın yaz dedikleri; aminnn, hepimiz inşallah.

    Darman'ım; sevdin ya, mahçup oldum, ağzımı büzdüm, küçülttüm, süzülerek oturuyorum ekran karşısında:) teşekkürler

    swotpisces; teşekkür ederim

    Sihirli günce; her gelin ışıltılıdır ya zaten:) teşekkürler

    YanıtlaSil
  5. Gelinlik sana yakışmış, ayrıca modelide güzelmiş, Dekolteyede diyecek yok. :))

    Mutlu olun, mutlu kalın. :)

    YanıtlaSil
  6. gerçekten güzel bir gelin olmuşsunuz.esmere gelinlik ayrı yakışıyor (şimdi sarışınlar kızması ama bana göre böyle)allah mutluluğunuzu daim etsin

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel bir gelin olmuşsun canım benim.Senide ilk defa görmüş oldum.41 kere maşallah sende çok güzelsin.
    Gelinliğinin modeli garçekten çok hoşmuş detaylarına bayıldım.
    Mutluluğunuz bir ömür sürsün tatlım inşallah.Gülen gözlerin hep gülsün:)

    YanıtlaSil
  8. Mutluluğun gözlerinden okunuyor,bir ömür elele,gözgöze olursunuz inşallah.Evet evliyim ama foto paylaşmak istemiyorum,izninle bu mimden kaçıyorum hemşerim.Teşekkür ederim beni hatırladığın için...

    YanıtlaSil
  9. cok guzel bir gelin olmussun...gelinligine bayildim...sevgiler..

    YanıtlaSil
  10. çok şekersin.gelinlik çok hoş.maaşallah.mutluluğunuz bir ömür sürsün.

    YanıtlaSil
  11. Gelinlik çok yakışmış.Mutluluğunuz bir ömür boyu sürsün İnşallah :)

    YanıtlaSil
  12. sevgili hobivakti; teşekkürler. GElinlik Datça'ya göre yapıldı ama Bursa'ya ÇOOK dekolte kaçtı:)

    Sezocumbigocum; aslında her gelin güzel ama kontrast renklerden dolayı esmerlerde daha dikkat çekiyor sanırım. bu arada teşekkürler:)

    İkiz annem, zaten senin sayende göründüm, pek kendimi göstermeyi düşünmüyordum:) güzel dileklerin için saol. Hepimize inşallah

    perimasalım, seni anlıyorum ve kabul ediyorum:) dileklerin için de sağol canım

    Rozerin'in annesi (ne güzel tanımlama bu),beğendiğine sevindim. öptümm:)

    Sitarem, sevgim, teşekkürler. hepimize maşallaahh:)

    YanıtlaSil
  13. ne güzelsin sen :) hep mutlu olun bayıldım fotolara

    YanıtlaSil
  14. yaa gelinligin ne kadar güzell...
    cok güzel cok sempatik bir gelin olmussun.

    YanıtlaSil
  15. Özi'ciğim teşekkürler, amininşallah hepimizinki iyi olsun:)

    fragola fragolaa fragolaa, şımardım şimdi, vde zıplıyorum, yazamiciimm:) teşekkürlerr

    yazan anne, beğendiğine sevindim, ben çizmiştim :))

    YanıtlaSil
  16. bak işte boşuna mı "aşk kadını" dedim ben sana?
    Daim olsun mutluluğunuz,bir ömür boyu,hep böyle ilk gün ki gibi...

    YanıtlaSil
  17. :)) sedo kız; aşkk kadınıyım benn, ya bi de tanısan, ne aşk kadını ne aşk kadını:)) kalasın bi türü desek?:)

    YanıtlaSil
  18. Oyyyy bu nasil emdam böyle masallah!! Cok güzel gelin olmussun, gelinligin saçin tenin hersey çok uyumlu!! Allah mutlulugunuzu daim etsin insallah. Bu ara mim için tsk ederim, ama ne yazikki resimlerimi yayin etmek istemiyorum. Giziemli kalmak istiyorum :D (en azindan simdilik) Veeee benïm dügün resimlerim berbat en iyisi kalsin :))) öpûldün sekeriiimmm

    YanıtlaSil
  19. bursanın yıldırımına açık gelmiş olabilir ama heykelden ötesine gayet alışılagelmiş bir gelinlik olmalı şekercim.çok arkadaş senin gibi dekolte giydi düğünlerinde buralarda.

    YanıtlaSil
  20. misss kokularım, teşekkürler:))Gizem isteğine saygı duyuyorum çünkü ben de tereddüt ederek yayınlamıştım:)ama berbat olmadığına resimlerin eminim:) öptüm

    sitarem; yıldırımı da heykeli de ismen bilmiyorum belki görünce. bana set başından ve zafer plazadan tarif edeceksin:)) ama düğünümü biliyorum, Büyük Yıldız'daydı. Semt mi? ne bilem ben:))Goca Datçalıyım ben:)

    YanıtlaSil
  21. Allah nazarlardan korusun..gelinliğinde çok hoşmuş sevgiler :)

    YanıtlaSil
  22. Siyah süt; aminnn:) teşekkür ederimm

    YanıtlaSil