Sayfalar

2 Haziran 2013 Pazar

Üzgünüz değil mi?

Selamlaaarrr sevgileeerr..

uzunca bir süredir yine yoktum ama keyfi değildi,  yaklaşık 6 aydır kendiminki de dahil olmak üzere hiçbir blogspot uzantılı siteye giriş yapamadım. Dolayısıyla güncelleme yapamadığım gibi sizleri de ziyaret edemedim. En sonunda bu sorun nasıl çözüldü?? Laptop değiştirince:))

Bu altı ayda pek çok şey oldu, iyi veya kötü. Değişik değişik pek çok şeyle de oynadım..Sanıyorum şu lanet kaos ortamı değişince, huzurumuza erdiğimizde ben de normale dönüp yeni yayın yapmanın keyfini çıkarabilirim. Ama şimdilik çok zor görünüyor.

Twitter ve facebook hesabımda sürüyle yayın bildirim var, kendi yaptıgımı sizlere de tavsiye ediyorum. Lütfen tek tek bakın, izleyin inceleyin.. tam durulma noktasına gelmişken anlamsız montajlamalarla, yıllanmış ispanyol resimleriyle kafamızı bulandırıp provake etmeye uğrasıyorlar... Klasik olacak ama hepimizi sağduyuya davet ediyorum.. Ben üşenmiyorum arkadaşlar, tek tek izliyorum inceliyorum.. inandıklarımı ve çoook güvenilir kaynakları duyuruyorum..Yaralananlar yakınlarımız, kardeşlerimiz.. Her şey tez zamanda düzene girer umarım ve bu yorucu üzücü süreci herkes en az hasarla atlatır.

Son bişey soylemek istiyorum.. bana gelen yorumlara cevaben: Hayır, kafayı hayvanlarla bozmadım ama birilerinin onları da düsünmesi gerekiyor. Resmen bu gaz bombardımanı onlar için toplu katliam:((

Kısıtlı bir sürede yazdıgım ve uzun süredir sadece İngilizce karakterler kullandıgım için noktalı harflerde sıkıntı olabilir, bu seferlik affola olur mu?:)

Çook özledim herkesi.. Çok da öptüüm..

7 yorum: