Sayfalar

11 Aralık 2010 Cumartesi

bu yüzdenn her gece bennnnnn

  Kociş gitti, iki günlüğüne de olsa özliycem.. Kafanı dinlersin, keyfine bakarsın dedi; sanki evden çıkmaya bile üşeneceğimi anlamış gibi gazetelerimi, dergilerimi, sigaralarımı, abur cuburumu da bıraktı:)) Ama bana bir sürü görev verdi gitti. Yarım kalan bütün el işlerimi bitirmemi tembihledi. Bitirecekmişim ki pazartesi o geldiğinde ona da bir kazak örmek için elim boş olsunmuş:) Zevzekyus seni, sanki daha önce ördüğümü giymiş gibi:) Adam sporcu, eşofmanla geziyor hep ve benden kazak istiyor.. Eşofman altı öreceğim dedim, anlam veremedi ama anlaştık sonuçta. Şu an tek ümidim geri gelene kadar verdiğim sözleri unutması. Aksi takdirde yarım kalan onca battaniye ve koltuk şalını iki günde bitirmekle kalmayıp bi de alt eşofman örmem gerekecek..:))
  
  Annemle konuştum, çok özlemişim... ama belli etmedim, çok üzülüyor sonra. Geyik çevirdik telefonda 35 dk. Yeni keşfettiğim tarifleri verdim, anne edasıyla önce "aa bunu ben yaptım daha önce, bilmem ne amcanlar geldiğinde" dedi sonra tarif istedi "e nasıl katıyorsun? ne kadar çırpılacak?"... :)) Üçkağıtçı sultan hani yapmıştınnnnn:))) Tabi böyle bi cümle anneye söylenmez yoksa alır ayağının altına alim allah:)) "Anneye laf eden diller eğilir, eğilmezse ben eğerim" der yine.. Off özledim ama yaaa..
   Neyse gidip örmem lazım, kocaya verilen söz tutulmalı. Tutulmasa da tutulmaya çalışılmalı:)

4 yorum:

  1. hoşgeldin :)anneden ayrı olmak çok zor olmalı,nerede yaşıyosun?yaptıklarını merakla bekliyorum, fotoğraf koysana. sevgiler:))

    YanıtlaSil
  2. hosbuldum:)) annemden ayrı olmak gercekten zor ya da belki zorlugu evliliğe alışamamış olmamdandır:) Bursa'dayım şu an, alışmaya çalışıyorum.
    aslında yeni yeni örgü ve tığ işleriyle uğraşıyorum. klasik atkı bere takımları falan derken kendi kullanabileceğim şeklide tasarlamaya başladım. yalnız sıkıntı şurada, ben asla atkı bere takamam:) hep hediye ettim ama örgüyü ilerletebildiğim için kendime battaniyeler ve ev içi organizerları örüyorum. fotoğraflarını çektim ama nasıl yüklenir daha beceremedim. Umarım yükleyeceğim:)
    Sıcak karşılama için teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  3. eşofman altı ören ilk hatun olarak tarihe yazıcam seni:))

    YanıtlaSil
  4. eğer bitirabilirsem Sitare, ben de yazıcam kendimi tarihe, altın renkli yünle:)))

    YanıtlaSil