Sayfalar

8 Mayıs 2011 Pazar

Saldırın annelere, kaçırmayın elden, sıkıştırınn...

   Ablalarımmmm, arkadaşlarımmm, kardeşlerimmmmm. Kızlarrrrr, hepinizin Anneler günü kutlu mutlu, hayırlı uğurlu olsun. Kuzularınızla bir ömür mutlu mesut yaşayın inşallah. Budur sizlere en büyük bedduam:)) Öperim hepinizi.
   Çocuklarrrrr...Anneleri yanak ve gıdıdan sıkıştırma günüdür bugün, gazanız mübarek olaaaa.. Saldırın annelere.. (Ama bunu hergün yapın, günde dört kez, aç-tok farketmez, sağlığa faydalı) Sizleri de öperimm..

   Annemi sıkıştırma vakti geldi gidiyorum..

15 yorum:

  1. sabah sabah güldürdün beni ayol:))))sana ne zaman saldıracaklar:))

    YanıtlaSil
  2. Canım Sevgim, güldürdüğüme sevindim çünkü ben pek ağladım yazına:(( hep mutlu mutlu ol.

    YanıtlaSil
  3. ke$ke ben de gdebilsem simdi annemi SIKISTIRMAYA
    Ama cok uzakta...
    öpüyorum

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. okuduğum en neşeli yazı.umarım sende yazdıklarını yaşarsın en kısa zamanda..

    YanıtlaSil
  6. Teşekkürler neşeli kuşum :)Ben de seni öptüm !

    YanıtlaSil
  7. Aslıcım, umarım konuşamayacagın kadar uzak değildir.. umarım. ben de öptümm

    Sevgili çocukça yaşamak,henüz o istekte değilim ama bakalım, hayırlısı:)

    Colette'im :))

    YanıtlaSil
  8. Saldrın ha:) İsteğin geldiğinde sana da saldırırılar inşaallah.. sevgiler:)

    YanıtlaSil
  9. DEli annem, senin akıl küplerin saldırınca iyi ama di mi?:)) kuzularınla mutlu mesut ol, deliliğini devam ettir. öperim

    YanıtlaSil
  10. Gelecekte sana da böyle saldırılar düzenleyecek sevimli çocuklar dilerim. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  11. Tatlım bırakma hiç anneciğinin ellerini.Sağlığı daha iyidir inşallah ben de ellerinden öperim anneciğinin.
    İstediğin zamanda bu güzel duyguyu doya doya yaşamanı dilerim.
    Çok öptüm seni:)

    YanıtlaSil
  12. Teşekkür ederim birdy'm.Bende annenin anneler gününü kutlarım:))

    YanıtlaSil
  13. pek sıkıştırmadım annemi ama çocukları sıkıştırdım tenhaya:)sende anneliğe adaysın tüm genç kızlar geleceğin anne adayları bu duyguyu yaşamalı

    YanıtlaSil
  14. çeşnici Handan, teşekkürlerr, sevgiler:)

    İkiz annem, saol tatlişkom daha iyiyiz. öperim

    Sihirligüncecim, öperimm

    YanıtlaSil
  15. Serpil, kıstırdın mı çocukları?:)) teşekkürler, göreceğiz bakalım:)

    YanıtlaSil