Sayfalar

8 Mayıs 2012 Salı

Gizli ve sinsi..

   Biliyorum çok çok ihmal ettim, mahçup durumdayım. Arayan soran, mesaj atan, merak eden, kızan arkadaşlarıma karşı sorumsuzca davrandım. Ama haklı sebeplerim vardı... Gerçek... Olmalı yani.. Olmuştur.. Sanırım vardır...Hayır, bahane bulmak için zaman kazanmaya çalışmıyorum, nereden çıktı ki?!?! :) Kabul ediyorum tamam, çok pis tembellik çöktü, rehavet oturdu hatta yattı üzerime.Yazamadım bişey..

   Aslında bütün kış boş durmadım. Yaptım bol bol. Örgüler yaptım, yemekler yaptım, puzzlelar yaptım, gezmeler yaptım, bissürü şey yaptım. Evde dersler verdim, günlere gittim :)) Bloglarda her zaman takipteydim sizleri ama ses vermedim. sinsi sinsi okudum, gördüklerimi evde gizli gizli yaptım. Gizli ve sinsi çünkü ses çıkarmaya hiç halim yoktu. Umarım yavaş yavaş çektiğim fotoları yayınlamaya başlarım.

   Amma velakin dostlarım sizleri hep takipteydim, takdir ettim ve özledim.Sırayla tek tek dolaşmaya başlıyorum ancak bu sefer ses vererek..

   Sağlıcakla kalın..

14 yorum:

  1. Özlettin, şimdi sık sık post yayınlayıp affettir bakalım kendini :)))
    Şaka şaka, iyi olman yeter, yokluğu hissedilenlerdensin, hoşgeldin şeker kız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay sedom sevdiyem affetiricem ama tembellikten elim kalakmıyor ohh kek yapiim ohh kek yiyim ohh kahve falan derken anam da saat geçmiş :P öperimm

      Sil
  2. gözlerime inanamadım yazını görünce. çok mutlu oldum, çoooookkkk. artık hiç yazmayacaksın sanmıştım. sinsi şey seni gidi:))))
    hoşgeldin canım benim.
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. asortik hatunum sabah sabah o nasıl enerji patlaması dolu bir sesti.. günüm güzel geçecek valla:)) hoşbuldum canım arkadaşım, güzel kadınımmm:)

      Sil
  3. Amanınn kimler gelmiş kimlerrrr !!! Hoşgeldin minik kuşum,çok özlemiştik seni. Öpüldün ıslak ıslak !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. minik kuşun sabah güneşi collette, aldım yanacıklarıma o ıslak öpüşleri:)

      Sil
  4. Hoş geldin.Sefalar getirdin.Yediğin içtiğin senin olsun gördüklerini paylaş:))
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler tatlım, valla doğru diyosun yediğim içtiğim benim oldu göbekte duruyolar:))

      Sil
  5. hoşgeldin minikkuş .)senden yeni bir post görünce nasıl şaşırdım özletme kendini bu kadar çok, sevgiler .)

    YanıtlaSil
  6. eeee yine kayboldun hadi çık ortaya:))

    YanıtlaSil
  7. insana bir rehavet çöktümü araya soğukluk girdimi bir türlü olmuyor değil mi? bende böyle bir durumdaydıom ama yavaş yavaş ısınma turları atmaya başaladım bloglarada hadi sende gel:)

    YanıtlaSil
  8. Yanıtlar
    1. teşekkür ederim:)) bu son yorumunu bugün okudum ve yazmaya başladım, tekrar teşekkürler:)

      Sil