Sayfalar

16 Kasım 2011 Çarşamba

şipirdek çitirdekkk..

   Durduramıyorum kendimi, elimden alınması lazım. Hani nasılsa yorgunum çok çok çalıştım evdeyim bahanelerim var ya, kendime zorla çekirdek aldırdım ve ben duramıyorum...!!!! Bir yanda örgü örüyorum deli danalar gibi (ki bi ara hepsinin resimlerini koyacağım), bir yandan kendimi çekirdek yemekten alamıyorum. Nasıl oluyor bilemiyorum ama ikisini bir arada yapabilme zevzekliğine sahibim.

  Neyse geyiğe sardırmadan özet geçiyorum neden uzun süre yok olduğumla ilgili. Zaten sevgili Sitare'nin deşifre (!) ettiği gibi (ben yol açtım hakkını yememem lazım) yazları sezonum var, restaurantçıyım. Çok çok yoğun geçirdik, düğün organizasyonları vs. vardı, sağlam yoruldum. Ancak sezonum kötü başladı. 21 haziranda hayatım, ruhum, canım, kuzum Çakıl'ımı kaybettim. 14 yaşındaydı ama civa gibiydi. Çok zor çok. Tabi bu sevgiyi bilmeyene anlatmamın anlamı yok. Yüzüme boş boş bakıyorlar. Neyse öyle böyle sezonu atlattık. Tam dönüş hazırlığındaydım ki sevgili anneannemi kaybettiğimiz haberi geldi. Ankara'ya gittim ama asıl zor olanı annemdi:(( İnsan ne kadar kendini hazırlasa da çok zor, bu kadar diyorum sadece bu kadar. Sonrasında cenazemizden dolayı ertelemek durumunda kaldığım ameliyatı oldum. Önemli bişey değildi. Göğsümden ufak bir operasyon, küçük bir kist müdahalesi. Dikişlerim de alındı, iyiyim bayağı. Düzeldiğim için de eşyaları toparlayıp Bursa'ya dönüş yaptım.

  Geri dönüş oldukça zordu benim için, hem ailemi orada bırakıyor olmak hem 15 koli, bir sandık getirip evde yerleştirecek yer bulmak bayağı zorladı beni. Anca anca kendime geliyorum. Ama çok şükür iyiyim artık. Bol bol yazarım :))

  Gitmeden yazdan kalma bir keyif karesi paylaşıyorum sizlerle. Çok belli olmasa da perdenin arasına sıkışıp kalan zevzek bir Lokum var:)) Kendisi 8 kedimden bir tanesi, yaz sıcağında yer yapmış kendine:)

   Sevgiler..








14 yorum:

  1. Birdy cim, özledik seni :)
    Şapşalak, nasıl da yer tutmuş kendine :))

    YanıtlaSil
  2. hoşgeldin.çok beklettin gerçekten.bekliyorum örgülerini,yeni yazılarını...

    YanıtlaSil
  3. hoşgeldin.başın sağolsun.artık görüşürüz.

    YanıtlaSil
  4. Hoşgeldin, başınız sağolsun..

    YanıtlaSil
  5. Hoşgeldin Birdy.
    Geçmiş olsun..
    Başın sağolsun..
    Artık daha sık yaz ama,ayrıca örgülerini çok merak ediyorum:)))

    YanıtlaSil
  6. Canım çok üzüldüm haberim yoktu olsaydı aramazmıydım başınız sağolsun anneciğine selamlarımı ve baş sağlığı dileklerimi iletirsen çok memnun olurum:(Berrağın sadece ayağı değil geçen yıldan gelen geçmeyen bir öksürüğü vardı onunla uğraşıyorum canım hastanelerde geçti günlerimiz yine:(Bu nedenle arayamadım ama anneanneciğinden haberim olsaydı aramazmıydım çok üzüldüm gerçekten de.Mekanı cennet olsun inşallah.

    YanıtlaSil
  7. Sana darılmamıştım arayıp sormuyorsun diye ama çok meraklanmıştım. Şimdi anlıyorum ki kötü günler geçirmişsin. Anneanneni kaybettiğini anımsıyorum ama can dostun arkadaşın köpüşüne de çok üzüldüm. Üstüne bir de operasyon geçirmişsin. Offf ki ne of! Neyse kötü olan acı olan her şey bitsin gitsin güzel günler seni karşılasın . HOŞGELDİN küçük kuşum !

    YanıtlaSil
  8. zevzeklik değil değil canım, yetenek onun adı:))
    bütün olumsuzlukları unut, güzellikler hep yanında olsun.
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. canlarım, dostlarım teşekkür ediyorum hepinize. Sizleri çok çok öpüyorum.

    YanıtlaSil
  10. Merhabalar; başınız sağolsun. Zor olmalı !
    Kedicik akıllıca davranmış ; sevgiler ;çiğdem

    YanıtlaSil
  11. Birdy küçük kuşum, seni çok merak ediyorum, bi ses ver be gülüm :((

    YanıtlaSil
  12. Ohhh Harika... paylaşımın için teşekkürler.

    YanıtlaSil