Sayfalar

19 Ocak 2011 Çarşamba

gelsin börekklleerrr


     Birkaç gün aradan sonra yeniden geldim, yayınladığım iki üç parça işin beğenilmesine delilerrr gibi sevindim ve kendimi sorumluluk altında hissettim:)) yarım işlerimi bitirip yayınlamam lazım:)) Gerçi üzerimde feci bir ağırlık var, Ankara'da hastanede kaldığım gecelerde ciğerlerimi feci üşütmüşüm, hörül hörül öterek geziyorum evde, kociş de bana bakıyor. Daha doğrusu bakıyordu çünkü iki gündür deplasmana gitmişti.  Az sonra evde olacak, yoldalar ve geliyorlarrr. İki gündür pek özledim kuzuşumu, aç tavuklar gibi geliyormuş. Ben de oturdum gece gece ona börek yaptım. Koskoca semaverle çay demledim gece gece, gelsin yesin içsin diye. Tabi insanın tiryaki kocası olursa demlik, çay makinesi vs. iş görmüyor. Ancak elektrikli semaver işe yarıyor. Büyüğüm vallaaa, gelsin de görsün:))




   Böreklerimin rengi lütfen yanıltmasın, sıfır yağ ile piştikleri için kıtır ama yer yer çok kızarmış durumdalar. El açması olan sevgili böreklerim mercimekli ve kıymalı olarak teflon tavada yağsız ve için için piştiler. Aslında fırında daha iyi olurdu ama hamur aç, içini yap vs. çok yorulduğum için ortalığı dökmek istemedim. "At tavaya, kapat üzerini, unut" formülü ile piştiler.

   Bu arada bir şey duyurayım istedim, aranızda katılmak isteyen olur belki. Takipçisi oladuğum Makyaj Günlüğü blogunda sevgili Hacer bir yarışma düzenliyor. Çok güzel ürünlerin deneme boylarını çekilişle hediye edecekmiş. Güzel fikir. Böylece gereksiz alışveriş yapmadan direk doğru ürünü seçebiliriz. Bir göz atmak isterseniz Tıklayın. Herkese bol şanslarr.


5 yorum:

  1. Oooof of, bu saatte, hem de el açması börek, bu bana yapılır mıııııı :(

    YanıtlaSil
  2. aşkolsun Banu ablacım, sen iste ben sana da yollarım, ben ki taaa Ardahan'a kurabiye yollamış kızım:)) sen iste:)

    YanıtlaSil
  3. Canım benim, sağol, birgün gelir burada yapıverirsin olur mu:))

    YanıtlaSil
  4. Ellerine sağlık,böreğin bu kadar lezzetli olmasının sebebi içine kocacığına sevgini ,özlemini katarak yoğurman olabilir mi acaba?

    YanıtlaSil
  5. Banu ablacım gelir yapaım ben:)

    Sevgili Colette, sevgim özlem ve aşkım sebebi olabilir bu lezzetin ama daha çok benim elim lezzettliiiiiii :P şaka bi yana aşkla yapılan şeyler güzel oluyor değil mi?

    YanıtlaSil